In de meeste gevallen worden de door de praktijk verleende diensten rechtstreeks bij de
zorgverzekeraar gedeclareerd. Indien u niet verzekerd bent voor fysiotherapie en
oefentherapie of wanneer uw maximaal aantal behandelingen is overschreden, dan is de
cliƫnt aan wie de diensten zijn verleend, c.q. in wiens opdracht de diensten zijn verleend,
verantwoordelijk voor de betaling. In laatstgenoemde situatie gelden bij Impuls Fysiotherapie
de volgende betalingsvoorwaarden:


Infomedics verzorgt de facturatie:

1. Na beƫindiging van de behandeling volgt binnen 30 dagen de eerste nota.
2. Wanneer betaling uitblijft volgt binnen 15 werkdagen na de verzenddatum van de
eerste nota, een eerste aanmaning
3. Wanneer ook nu de betaling uitblijft, volgt binnen 10 werkdagen na de verzenddatum
van de eerste aanmaning, een tweede aanmaning + incassokosten.
4. Wanneer ook daarna de betaling uitblijft, volgt binnen 5 werkdagen na de
verzenddatum van de tweede aanmaning een sommatie + 15% van de hoofdsom,
met een minimum van ā‚¬ 40,- + wettelijke rente
5. Mocht de betaling nog steeds uitblijven, dan volgt er binnen 7 werkdagen een laatste
sommatie.
6. Volgt er nog steeds geen betaling, dan wordt er een deurwaarder ingeschakeld door
het incassobureau.